Levertijd & bezorging
Als webshop met een breed scala aan producten bieden we verschillende verzendopties en mogelijkheden aan om je bestelling zo snel mogelijk en vakkundig bij je te leveren. Op deze pagina vind je alle informatie met betrekking tot levertijd en bezorging.
Belangrijke informatie
Goed om te weten
Een uiteenlopend assortiment aan producten vraagt om verschillende manieren van verzenden. We maken daarom onderscheid tussen reguliere pakketpost en groot transport.
Reguliere pakketpost
Levertijd: 1-2 werkdagen.
Voorbeeldproducten die met reguliere pakketpost verzonden worden zijn:
- rolgordijnen
- beddengoed
- montage- of onderhoudsproducten
Groot transport
Levertijd: 4-6 werkdagen
Voorbeeldproducten die met groot transport verzonden worden zijn:
- schuttingen
- loungesets
- palen
Veelgestelde vragen
Vragen en antwoorden over alles omtrent levertijd & bezorging van je bestelling.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Reguliere pakketpost
Voor bestellingen die met reguliere pakketpost verzonden worden streven we er naar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst dezelfde dag te verzenden. De levertijd van je bestelling is 1-2 werkdagen. Je ontvangt een track & trace e-mail zodra je pakket is ontvangen door PostNL.
Groot transport
Voor producten die met groot transport worden verzonden is de levertijd minimaal 4-6 werkdagen. Je kunt de levering zelf inplannen binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling, handig hé!
Zodra je bestelling is gescand in het distributiecentrum van onze transporteur ontvang je een e-mail met een link naar een agenda/planner. Afhankelijk van de postcode waar je je bestelling wilt laten bezorgen kun je kiezen uit één of meerdere werkdagen van de week. Hieronder vindt je de postcodeschema's met beschikbare werkdagen voor het leveren van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wil je je bestelling graag afhalen? Geen enkel probleem. Afhankelijk van het type product kun je of bij onze opslaglocatie in Melderslo of in Sevenum je bestelling afhalen. Selecteer bij het afrekenen de optie 'afhalen'.
Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het type product dat je wilt bestellen. Voor de actuele verzendkosten adviseren we je het product toe te voegen aan de winkelmand en de verzendkosten te berekenen op de winkelmandpagina.
Naar welke landen leveren jullie?
Momenteel is het mogelijk om je bestelling te laten bezorgen in Nederland, België (Vlaanderen) en Duitsland. Wil je je bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Leveren jullie ook op de waddeneilanden?
Ja het is mogelijk om je bestelling te laten leveren op de waddeneilanden. Wel is het zo dat de verzendkosten hiervoor hoger liggen dan de standaard verzendkosten die je terugvindt op de website. Voor actuele verzendkosten naar de waddeneilanden vragen we je contact met ons op te nemen.
Op welke dagen kan mijn bestelling via groot transport bezorgd worden?
Afhankelijk van de postcode waar je je bestelling wilt laten bezorgen kun je kiezen uit één of meerdere werkdagen van de week. Hieronder vindt je de postcodeschema's met beschikbare werkdagen voor het leveren van je bestelling.
Welke vervoerder komt mijn bestelling afleveren?
Dit is afhankelijk van het type product dat je besteld hebt. Producten die binnen de afmetingen van reguliere pakketpost vallen (zie voorbeeldproducten hierboven) verzenden wij met PostNL. Producten die met groot transport vervoerd worden (zie voorbeeldproducten hierboven) worden door een externe transporteur geleverd gespecialiseerd in groot transport.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst kun je natuurlijk niet wachten om deze in ontvangst te nemen. Daarom ontvang je voor producten die met reguliere pakketpost verstuurd worden automatisch een track & trace e-mail op het moment dat het pakket gescand is door PostNL.
Voor producten die met groot transport verstuurd worden kun je zelf de leverdatum bepalen. Lees hierover meer bij het antwoord op de vraag 'wat is de levertijd van mijn bestelling?'.
Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven bij mijn bestelling, kan ik deze nog wijzigen?
Dat kan natuurlijk gebeuren. Het is mogelijk om het afleveradres te wijzigen wanneer je bestelling nog niet verstuurd is. Dit doe je door zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het kan voorkomen dat je bestelling al verstuurd is, helaas is het dan niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.
Wat gebeurt er als mijn bestelling niet geleverd kan worden?
In uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat de koerier het adres niet kan vinden of je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Wanneer je bestelling met PostNL is verstuurd gaat deze naar een pakketpunt of kun je een 2e bezorgmoment verwachten. Wordt je bestelling met groot transport geleverd, dan dient er een 2e bezorgmoment ingepland te worden. Je ontvangt hierover meer informatie van onze externe transporteur. Niks ontvangen? Neem hiervoor contact met ons op.
Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraagd, beschadigd, incompleet of verloren is?
Het kan voorkomen dat reguliere pakketpost vertraging oploopt door bijvoorbeeld toenemende drukte bij PostNL. We vragen je de track & trace te raadplegen voor aanvullende informatie en enkele dagen af te wachten.
Is je bestelling beschadigd, incompleet of verloren en daardoor nooit geleverd? Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat wanneer je een bestelling plaatst met producten die zowel via reguliere pakketpost als groot transport verstuurd worden je bestelling in meerdere delen geleverd gaat worden. Voorbeeld: je hebt een montageset en een bamboescherm besteld. De montageset wordt geleverd met PostNL, het bamboescherm wordt geleverd door onze externe transporteur.
Heb je een beschadigd product, incomplete bestelling of helemaal geen bestelling ontvangen? Neem dan contact met ons op.